تمین
خانه / چوب مسواک / قیمت ارزان چوب مسواک در عطاری

قیمت ارزان چوب مسواک در عطاری

قیمت ارزان چوب مسواک و چوب گردو خشک در عطاری باعث شده است تا افراد زیادی این محصول را خریداری کنند و از این محصول در سلامت بخشیدن به دهان و دندان و بهبود عملکرد دستگاه گوارش بهره ببرند. همواره عطاری ها و مراکز زیادی به فروش این محصول می پردازند.

قیمت ارزان چوب مسواک در عطاری

کاربردهای درمانی چوب مسواک

کاربردهای درمانی چوب مسواک درخت مسواک درختچه ای است که دارای ارتفاعی در حدود سه متر و همچنین دارای پوستی سبز رنگ است. این درخت در ایران، مصر و برخی کشور های عربی می روید. این محصول در گذشته به جای مسواک مورد استفاده قرار می گرفت، امروزه نیز علاوه بر کاربرد آن به عنوان مسواک، می تواند به سلامت دندان ها و دهان بسیار کمک نماید.

این محصول دارای خواص بیشماری است که از این ویژگی و مزیت ها می توانیم به پاک کنندگی دهان و دندان ها، درمان زخم دهان و پاک کنندگی دندان ها اشاره نماییم. از ترکیبات مهم انواع چوب مسواک می توانیم به تانن، ترکیبات گوگردی، فلوراید، کلسیم و سیلیسیم اشاره کنیم.

از کاربرد چوب مسواک می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم که جزو کاربرد های مهم چوب مسواک محسوب می شوند:

  • درمان زخم دهان: چوب مسواک به علت داشتن ترکیباتی چون تانن ها و فلاوونوئید ها در درمان انواع زخم و آفت دهانی موثر می باشد.
  • پاک کنندگی و سفید کنندگی دندان: چوب مسواک به خاطر داشتن کلراید موجب سفیدی و از بردن جرم دندان ها می شود.
  • جلوگیری از پوسیدگی دندان: چوب مسواک به علت داشتن انواع ترکیبات تاننی و گوگردی باعث جلوگیری از پوسیدگی دندان می شود و همیشه آن ها را محکم و تمیز نگه می دارد.
  • تاثیر بسیار مفید بر روی روده: مصرف چوب مسواک باعث خارج کردن هوای داخل معده شده و هضم غذا را بسیار آسان تر می کند.

مشخصات خرید بهترین چوب مسواک

مشخصات خرید بهترین چوب مسواک برای خرید بهترین مسواک باید دقت نماییم زیرا چوب مسواک و  چوب گردو خام می باشد و علاوه بر اینکه به لثه ها آسیب نمی رساند، باعث پاکیزگی و سفیدی هرچه بیشتر آن ها نیز می شود.

همواره بهترین چوب مسواک مزه تند و تیزی دارد و وجود این ماده در چوب مسواک باعث کشتن هرچه بیشتر میکروب ها می شود. پس از استفاده از چوب مسواک خوب دندان ها سفید و دهان خوشبو می شود.

همواره یک چوب مسواک خوب باید بتواند دندان ها را به خوبی جرم زدایی کرده و همچنین به غیر از این عوامل، باعث پاک کنندگی و تقویت سیستم گوارش بدن نیز شود.

این مجموعه از فروشندگان برتر انواع چوب مسواک از نوع مرغوب و بسیار با کیفیت به حساب می آید که این محصول را به صورت اینترنتی عرضه می کند و به همین دلیل موجب استقبال و خرید هرچه بیشتر افراد نیز شده است.

جهت خريد و فروش اين محصول ميتوانيد با ما در ارتباط باشيد:
مديريت فروش: محمد سرابندی
راه هاي ارتباطي:
شماره موبايل: 09199610603
پست الکترونيکي: mohammad.sarabandi6@gmail.com

مطلب پیشنهادی

فروش بهترین چوب مسواک گیاهی در کشور

چوب مسواک گیاهی همانطور که از اسمش پیداست تهیه شده از چوب درخت مسواک است که برای مسواک کردن دندان مورد استفاده قرار می گیرد و علاوه بر سفید کردن و جرم گیری دندا

دیدگاهتان را بنویسید