تمین
خانه / چوب مسواک / فروش بهترین چوب مسواک گیاهی در کشور

فروش بهترین چوب مسواک گیاهی در کشور

چوب مسواک گیاهی و  چوب گردو خام  همانطور که از اسمش پیداست تهیه شده از چوب درخت مسواک است که برای مسواک کردن دندان مورد استفاده قرار می گیرد و علاوه بر سفید کردن و جرم گیری دندان خواص زیادی نیز برای دهان و بدن دارد. در بازار نیز فروشگاه چوب مسواک با شناختی که از این محصول دارد به عرضه بهترین آنها و رفع نیاز بازار مشغول می باشد.

فروش بهترین چوب مسواک گیاهی در کشور

مقایسه چوب مسواک گیاهی با بلوچی

مقایسه چوب مسواک گیاهی با بلوچی چوب مسواک بلوچی و چوب گردوی سیاه از ریشه درخت اراک تهیه می شود که تاثیر بسزایی در سلامت دهان و دندان دارد چون یک جرم گیر ارزان، قوی، بدون خونریزی و درد است که درمان کننده لثه های دردناک و متورم می باشد و در بهبود آفت های دهان نیز به خوبی عمل می کند.

مسواک بلوچی علاوه بر خوشبو کردن دهان هوای داخل معده را که مانع از هضم غذا شده خارج نموده و برای دستگاه گوارش مفید می باشد و در عملکرد روده نیز موثر بوده و یبوست را درمان می کند. همچنین این مسواک دارای اسیدانیسیک بوده و دفع کننده خلط از سینه بوده و تقویت کننده شریان خونی غذارسان به لثه است و اشتها آورد نیز می باشد.

چوب مسواک گیاهی نیز مانند چوب مسواک بلوچ از ساقه و چوب درختان مربوطه تهیه می شود که نوع گیاهی نیز از درخت مسواک ساخته شده که دارای فلاوونوئید، تانن، ساپونین، ترکیبات کلراید، ترکیبات گوگردی، بنزیل تیوسیانات، کلسیم، فلوراید و سیلیسم بوده و دارای خواص ضد میکروبی، اثر پاک کنندگی و ضد جرم، اثر ضد رخم، ضد پوسیدگی دندان و … می باشد.

بهترین فروشگاه معتبر چوب مسواک

بهترین فروشگاه معتبر چوب مسواک بهترین فروشگاه معتبر چوب مسواک در بازار انواع مدل ها و گونه های این چوب را ارائه نموده و به دلیل تنوعی که در محصولات خود دارد نیاز همه مشتریان را پاسخگو می باشد. قیمت های این محصول نیز بسته به نوع و مدل چوب متفاوت می باشد و در صورتی که عمده و بدون واسطه خریداری شود بسیار پرسود و ارزان خواهد بود.

استفاده از چوب مسواک در گذشته های دور رسم بوده و بیشتر انبیاء نیز استفاده از آن را سفارش می کردند و امروزه نیز پزشکان نیز تاکید به خواص آن دارند. این محصول در بازار از خرید و فروش بالایی برخوردار بوده و به وفور در مراکز فروش مورد عرضه قرار می گیرد و برای خرید آن نیز بهتر است به مراکز معتبری که در این بخش فعالیت دارند مراجعه نمود.

این چوب های مسواک طبیعی و ارگانیک است و فاقد هر گونه ضرر برای دهان و دندان بوده و غنی از سود و سرشار از خاصیت می باشد که بر طول عمر دندان ها افزوده و از پوسیدگی آنها جلوگیری می کند و به علت ارگانیک بودنشان با بدن سازگار می باشد و به همین دلیل مورد استقبال زیادی از سوی خریداران قرار گرفته است.

جهت خريد و فروش اين محصول ميتوانيد با ما در ارتباط باشيد:
مديريت فروش: محمد سرابندی
راه هاي ارتباطي:
شماره موبايل: 09199610603
پست الکترونيکي: mohammad.sarabandi6@gmail.com

مطلب پیشنهادی

قیمت ارزان چوب مسواک در عطاری

قیمت ارزان چوب مسواک در عطاری باعث شده است تا افراد زیادی این محصول را خریداری کنند و از این محصول در سلامت بخشیدن به دهان و دندان و بهبود عملکرد دستگاه گوارش ب

دیدگاهتان را بنویسید